onsdag 20 oktober 2010

höstbukett:)

Oj då jaha ja senaste inlägg....den 4 Augusti.
Ja det var ju ett tag sedan, fick ett bakslag när jag kom hem från Göteborg och skulle blogga med alla vackra bilder jag tagit på att underbara ställen jag varit på när jag råkade göra det man absolut inte får....tycka att man fört över bilderna till datorn och trycka på tömma bilder i kameran "suck"
Så bilder från Göteborg, dom har jag i mitt minne!!

Ja nu är verkligen hösten här, regnet har gjort ett uppehåll här idag men annars har det mest blåst och regnat så det som håller mig uppe just nu är alla lyktor inne och ute som jag tänder så fort mörkret kryper på.

Ute kämpar några blommor på..


                                                   min älskade Skugglilja öppnade sig idag
                                                  smaka på ett oktober smultron kanske ;)

                                           dom Amerikanska blåbärsbuskarna är så vackra nu

                                      till sist en liten höstbukett som jag nyss plockade in...

man får njuta av det så länge det går...sen leva på minnerna och längta till nästa vår-sommar-höst av allt det vackra, snart kommer alla vackra vinterbilder....finns inte mycket vackrare än snötäckta trädgrenar som glittrar och glimmar!


så där ja, dagens blogg fick detta bli! Ha en fin dag alla där ute! Kram till er

4 kommentarer:

  1. hej malin
    d var ett tag sedan jag var här o hälsade på - d va skojigt. ja, blommor o växter får allt kämpa i hösten precis som vi, eller hur?! o nu börjar årstiden verkligen visa sitt rätta jag med regn, blåst o elände!
    hoppas iaf du mår bra =)

    SvaraRadera
  2. Roligt att se att du är igång igen. Har du inte haft någon frost ännu! Här finns tyvärr inga blommor kvar.
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder. Skoj att se att du börjat skriva igen.

    Ha en bra dag, Kerstin

    SvaraRadera
  4. Hej Malin kul att "se" dig igen =)
    hoppas allt är bra med er. Kramis Mari

    SvaraRadera