söndag 15 januari 2012

fix och trix

Japp sitter och försöker få till bloggen lite inför det nya så året! Fast det går så där, jag ville byta mall men hittar inte olika som man gjorde tidigare (eller finns dom inte längre) jag skulle lägga in ett bildspel på vanliga gadjet sidan som är färdig för bildspel men nope fick inte in mina bilder från picasa webben...ok då testade jag med att länka in...njaa då blev det för litet eller för stort..
och inte kom jag ihåg hur man trixade med alla dessa koder hit och dit..jaja jag har lite att göra för jag vill göra om bloggen lite, men det var inte lätt som en plätt längre

kikar vidare så länge...kurerar en förkylning som satte sig stenhårt :( dags för att drick en het kopp med ingefära...

Hur går det för er där ute??? Kliar det i så fingrarna..har ni redan startat???
Jag ligger efter i tiden, brukar ju börjat med penseérna redan men nej jag har inte skaffat något än..ingen s-jord inga köpta fröer eller satt igång hyllan...den har nämnligen plockas ner och jag ska se om den kan stå på nya stället...kanske lite trångt, jag brukar ju bre ut mig ganska mycket när jag startat haha




  fast nu när jag tittar på bilderna så är det ju ett måste...en vår utan dessa vackra går ju inte för sig!!!!!
Snart är det dags att börja planera in för årets mässa...längtar som vanlige efter att få träffa alla där och att springa runt och titta på alla vackert man ser där!!

Ha det så gott alla <3  KRAM

3 kommentarer:

  1. Hej där... vad lustigt, jag börja skriva en kommentar till dig i går... men jag radera den! jag skrev. -Hallå där1 är det inte dax att uppdatera bloggen nu och visa alla sådder du satt. Men jag radera för jag tänkte att du kommer nog snart =). och det gjorde du UTAN sådder!!!! Kom igen nu... sätt lite chili nu =).
    Och mässan... så kul det ska bli.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. hehe mm vet..det är dags :)
    ja tänk att det snart gått 1 år igen! mässan tjohooo, ska vi försöka ta en fika innan i år med?? Kramis

    SvaraRadera
  3. Kul att du är igång igen med bloggandet. Tror det går i perioder det där med tid. lust o motivation.
    Jag har rensat bland mina fröer o slängt gamla, ska bara köa jord sen är det dags att så lite:)
    Kram Helen

    SvaraRadera