fredag 29 januari 2010

Blommig fredag

nu ska vi se, jag ska försöka få till dom olika teman som brukar finnas där ute .) den ena är ju våran blommiga fredag!
Det jag ska göra sen är att lära mig om etiketterna och lägga till dom där....om någon läser detta idag blir jag glad om ni skriver lite om dom:)



Denna står i en vas nu, den ska få komma till en glaskruka snart:)





något jag haft svårt med är att få dom att blomma igen men denna är  den första som kom åter med ny stängel!!!! Jag är så glad och fick genst ett nytt intresse....vad kan det vara, jo själklart att skaffa flera:) dom är ju så vackra så nu sitter jag fast i ett träsk till



en liten avslutningsbild för idag...lilla grå sitter ju så fint där bakom ♥
Idag firar vi sambon som fyller år...GRATTIS!!!! Fast jag ska nog få till att undersöka bloggen mera, måste ju få till att flytta det andra hit, har ju en hel del inne i trädgårdsblogg som jag vill spara. Hur har det gått för er andra?? har ni klarat av att spara det andra?
Sen etiketter här inne och annatt som ska dit innan jag är nöjd över bloggen för stunden;)

ha en fin fin helg alla där ute!!!!


5 kommentarer:

  1. Så vackra "frostiga" bilder du lägger in. Jobbigt när Bloggen man jobbat med lägger ner. Jag kör 2 kopior så förhoppningsvis inte båda skall krångla samtidigt.
    Gratta sambon på den stora dagen. Hoppas ni får en mysig kväll.
    Karin //

    SvaraRadera
  2. Hur gör du så fina "suddiga" bilder??
    Det såg rart ut med katten mitt ibland...
    Ha en trevlig fredagskväll.
    Elinore

    SvaraRadera
  3. hm jag har glömt hur man svarar på kommentarerna :( ska kolla upp det! tack för fotokommentarerna :)
    jag kan ta med det i en blogg i helgen men jag gör om mina bilder i ett gratis program som heter Photo Scape, där kan man lägga en massa fina ramar // malin

    SvaraRadera
  4. Tack för besöket! Vilken härlig blogg du har! Här kommer jag att kika in ofta, inte mist för att jolla alla dina ilka sådder osv.

    Hur har du gjort för att få boggen så "bred"?

    Skulle också vilka ha lite mer bredd (och lite annat, men det kommer senare)

    Ha en fortsatt skön söndag!//Monica

    SvaraRadera
  5. Hej.Vad jag tycker det är roligt när det kommer nya till mig o kikar in..Alltid så spännande för då hittar man egna nya bloggar..Härlig blogg med massa vackra blommor..Åh musiken tycker jag om,rofylld..Tack Susanne

    SvaraRadera