söndag 24 januari 2010

vill ha vår!!! Blogg tankar osv





Hej alla nu var det ett tag sen igen,
Jag valde att ta en bild av blåsippor för det är just vad jag läntar till, våren!!! Att få se alla vårtecken ute..



Idag skulle jag bestämma mig för vilken blogg som ska fortsätta vara aktiv..det var inte lätt den här och den andra saknar funktioner jag vill åt, måste gå igenom allt igen.tiden går utan att jag har bloggat och det är väl bara för att jag vill 1 inte 2 bloggar,









det här är Sessan!!
i helgen har vi varit iväg och letat efter en försvunnen katt, katten det handlar om har under sina år gjort detta till sitt andra hem (går inte in på det för mycket vill ni veta så tar vi det vid sidan)...Den började komma hit genom att dotten i den familjen bar hit den som liten...pytte liten, tills jag bad henne att låta dom vara hemma tills dom var stora.




Iallafall katten har tydligen rymt när dom var i Vårsta och vi for dit igår, jag frågade alla vi mötte men ingen hade sett till henne, många pratade vi med länge och dom var jätte trevliga...men dom hade inte hört något om att det skulle vara någon katt på rymmen där!!! Min fråga är....om man tappar bort sitt djur sitter man bara där då eller????Ja inte jag iallfall, jag skulle inte kunna sova och skriva lappar och anmäla osv, det kände dom inte till där borta att någon hade gjort!



Eftersom att sambon har pratat med ägaren till katten så vet hon om att vi letar...det var ju bra tyckte hon..jaha ja :(


det verkar som att vintern kommer hålla i sig länge i år även om jag nu vill ha sol och värme så kan man få vackra kort nu! Snö och is är otrorligt vackert att få på bild tycker jag!
ha det så bra alla nu ska jag fixa och trixa med bloggen:)

3 kommentarer:

  1. Kul har du hittat tillbaka nu :)
    Har väntat på att du skulle dyka upp... Hoppas allt är bra med er.

    Katten? Har det varit ute nu i denna kyla :( Den var ju såååå liten!!

    Kram på dig vi hörs //Mari

    SvaraRadera
  2. Vad kuuul att du gjorde så jag hittade dig! Här på blogspot är det väldigt bra...jag trivs jättebra med att ha min blogg här! Ha det bra nu!! Kraaaam! / Irene

    SvaraRadera
  3. Hej Malin! Ja, jag stannar nog också här. TB verkar inte bli nån ordning med.

    SvaraRadera