tisdag 8 januari 2008

dagen före skolstart




jaha nu är det sista dagen på barnens ledighet..dom har svårt att ställa om sig på kvällarna så det blir nog skojj ikväll....sen ska dom upp med vojne vojne!!!


idag var det tänkta att jag skulle så alla sådder som ska ut...usch jag är så sen med dom,det blir väl till att stå kvar ute hela våren och sen får jag sköta om dom vart efter dom växer....


men jag går nu och kikar på mina sådda penseér..längtar tills den första kikar upp "myser",sen har jag skcikat iväg en hel bunt med frön till folk idag och snart kommer det lite mera på posten hit....hahaha jaha nu är jag väl uppe i 40 olika som ska sås, sen kommer odlas erbjudande och "visslar" och jag som skulle ta det lite lugnare nu i vår pga olika saker....jo visst, jo jag har ju lagt moses brinnande buske i kylen med..där ska dom gro!!!!! hjälp mig att hålla tummarna:) men åh bilderna skulle ju ligga under texten hm....jaha
förra gången gick det ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar