fredag 11 januari 2008

uj vilken natt

jaha igår kväll kom lillen upp och mådde illa....tiden gick och inget hände,sprang fram och tillbaka till toan, sen kom det jaha magsjuka...eller inte (han blir så här ibland om han äter tokigt) så man visste ju inte, men men ett par gånger blev ,det sen sprang han fram och tillbaka och "trodde" så kl 8 i morse sa jag till sambon att nu bara måste jag sova för att orka med dagen (han jobbar kväll i veckan) så dom gick upp och jag la mig.....men hm känner mig lite väl osäker i magen bläääääääääääää jag är döende vid illamående....jag som skulle så allt som ska ut idag och en massa annat hm.
jag ska prova lägga mig på soffan en stund och hoppas att det lägger sig "peppar peppar" jo då jag tog i trä:)

2 kommentarer:

  1. Hej på dig.Hur gick det med er....Bidde det magsjuka??
    Tänker på er...saknar er...

    Kram från lapphelvetet;)

    SvaraRadera
  2. jo hej där....hm ja du på lö blev jag dålig och är det forfarande,blä så nu har vi alla åkt dit:(
    tänker och saknar er med.....
    kanske ses vi snart/ kram Malin

    SvaraRadera