måndag 7 januari 2008

hitta andra här inne


ja hur gör man tro...här sitter jag nu med min lilla nya blogg och har ingen aning om man kan hälsa på andra för jag hittar inte "ut"..hm
jag har försökt lära mig lite och nu sitter sonen där nere och skriker om att hans data går så segt pga att jag jobbar för mycket med min....haha ja så det kan gå, blom och data nörd..men tvättat och diskat efter maten och lagt lilleman är iallafall gjort...jaha nu har jag provat att lägga till en räknare som man skulle beställa, sagt och gjort det var plätt lätt..haha men sen att hitta den nope det gick inte...undrar var den ligger någonstanns..joho jag kom på hur man skulle göra så nu fungerar det hoppas jag...visst ja känner ni doften:) snart är det dags för våren och allt underbart som slår ut..
men först ska ni få följa mig i min så period och se vad som kikar upp där!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hejsan hej!

    Jag tror att din blogg kan bli riktigt intressant. Alla dina fröexperiment och så.

    SvaraRadera
  2. hihi tack! men man kan inte ha album här va??så jag måste visa bild för bild.....

    SvaraRadera
  3. mm, jo så är det väl antar jag. men om du bilder på odla så kan du väl länka?

    SvaraRadera