fredag 18 januari 2008

nu så







japp nu har det hänt lite....mådde bättre igår kväll och då minsan hihii.



det som ska stå ute det är på plats, undervärme står några och vill ha på akvarierampen och sen det roligaste!!! jag tog in mina miniänglar och fuschian och marguriten och satte ny jord och ställde in dom här inne med lyse jihooooooooooooo nu ska dom bara börja leva igen efter vintervilan!!!:) jag vill så mera men idag såg jag att penseérna börjar få karaktärsbladen så snart ska dom skolas jippi.....



visst ja nu är lill sonen och har dansuppvisning för alla skolor oj vad nervös han var...hiihi och ikväll ska vi gå och se honom (han dansar streetdans). så skojj att se dom dansa och sjunga mm
ska fota lite så fort det blir liv i dom som fick flytta in igår!!! längtar efter att få se liv i dom
visst ja sen igår tog jag tag i träffen som vi på odla ska ha på lö kväll efter mässan! Så nu fyller jag på antalet och sen har jag en hemlis på vart vi ska (om antalet passar för det stället) japp längtar tills i april med...MÄSSAN jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (trädgårds mässan nordiska dagar)


1 kommentar:

  1. Hej Malin! Hur går det med dina sådder?

    SvaraRadera