tisdag 15 januari 2008

imorrn så














kolla vilka bra brödlådor jag fått.....nu ska det sås och ställas ut!!Toppen för dom som behöver kyla för att gro..man kan ju tom stapla flera på varann...hihihi och eftersom att jag har så mycket som ska sås inne så kan dom gott stå kvar ute med pyssel och gro och bli stora och fina under vår-sommaren!!!!

ja imorrn så kanske jag har orken att fortsätta...blä vilken jobbig sak att bli av med, lö natt sprang jag på toan första gången och hm ja jag fortsatte, även idag...skojj nääääääääääääääää så därför är jag inte så aktiv:( helt slut i kroppen och knoppen


men känns lite bättre så kanske om jag har tur orkar jag mera imorrn...


trots blåbärssoppa,avslagen cola, te utan socker.....bara äldsta sonen har klarat sig peppar peppar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Välkommen till min blogg som nu är full med vackra blommor. Det kanske piggar upp lite.
    Egentligen är jag forumist men har inte lyckats logga in på nya forumet.

    SvaraRadera
  2. tack för ditt krya på dig!!! jag ska komma och hälsa på din blogg...lite nyfiken vad är det för forum du inte kommer in på???
    mvh Malin

    SvaraRadera